niedziela, 25 czerwca 2017

Hej !!!

 Hej :)

Witam, wszystkich po długiej przerwie. Dawno mnie tutaj nie było, brak czasu sprawił, że niektóre rzeczy musiały pójść w odstawkę. Czas pędzi naprawdę szybko, ostatni post jaki zamieściłam był z 16.07.2016 r.  Czyli prawie rok temu. Od tego czasu dużo rzeczy się wydarzyło, niektóre  rzeczy się zmieniły a niektóre nie :) tak to już jest raz lepiej raz gorzej. Bloga trochę zaniedbałam ale wiklina papierowa zawsze była gdzieś obok mnie i trochę rzeczy udało mi się zrobić.  Poczynając od koszyków, choinek, wianków, domków i innych rzeczy. Postaram się wszytko nadrobić i po zamieszczać kilka ciekawych zaległych prac :) Będę robiła to stopniowo :) Na początek trzy koszyki, każdy okrągły :) ale każdy trochę inny.  O ile dobrze pamiętam jeden z nich ma moja siostra :) 




Pozdrawiam 
Gosia 

4 komentarze: