piątek, 25 sierpnia 2017

Pękaty

Witam,

czas leci niezmiernie szybko. Wakacje już powoli się kończą a tak niedawno cieszyłam się, że się zaczęły. Było dużo planów i pomysłów jeśli chodzi o wiklinę papierową a można powiedzieć, że zrealizowałam tylko kilka pomysłów. Większość czasu spędziłam na cięciu papieru i zwijaniu rurek :) Udało mi się zrobić zaledwie parę koszyków :)

Ostatnio z nowości które zrobiłam to był pękaty koszy dla koleżanki mojej siostry. Z tego co wiem miał on być przeznaczony na kosmetyki :) Zdecydowałam się na tradycyjne kolory czyli biel i trochę różu :) 




Mam nadzieję, że czas pozwoli mi zrealizować jeszcze kilka fajnych pomysłów. 

Ostatnio na blogu Papierolki widziałam piękny talerz z domieszką decoupage. Czy ktoś wie jak to zrobić? Decoupage na papierze? 

Pozdrawiam 
Gosia

5 komentarzy:

  1. Świetny koszyk i jak najbardziej nadaje się na kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny koszyk, pięknie wypleciony. A do Oli po prostu napisz@ na pewno Ci odpowie. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest ten koszyczek . Ja po wypleceniu malowałam 2 razy lakierem , potem normalnie naklejałam serwetkę jak na drewno i lakierowałam kilka razy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszyczek ma super kształt. Podoba mi się :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny koszyczek i ładne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń