niedziela, 1 lipca 2018

Rainbow

Witam,

co prawda pogoda w ostatnich dniach nam nie dopisuje....  ale u mnie kolorowo i słonecznie. Zrobiłam koszyk w kolorach tęczy. Do jego wykonania zainspirowały mnie moje dzieci :) Zaczęło się od obserwacji tęczy przez okno a  potem kolorowe rysunki w ich wykonaniu :) 

By zatrzymać na dłużej ten kolorowy czas powstał tęczowy koszyk :) 

Nie było to jednak łatwe zadanie. Rurki były skręcane
z kolorowego papieru xero co skutkowało bolącymi palcami :( Końcowy efekt też nie był zadowalający. Rurki były jak dla mnie za grube i za sztywne :( ale się nie poddałam w kącku czego się nie robi dla dzieci :) 


By ułatwić sobie wyplatanie rurki zmiękczyłam wodą
z lakierem... i nawet jakość szło :) 


Koszyk moim dziewczynkom się spodobał i służy im jako pojemnik na zabawki :)  

Mam nadzieję że efekt końcowy Wam też się spodoba :) 

Gosia

2 komentarze:

  1. Świetny kosz i super kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Panią lub Sir
    Uczciwość i szczerość to dwie rzeczy, których brakuje stronom. Jestem prywatnym pożyczkodawcą i oferuję pożyczki poważnym osobom, które mogą mi dobrze spłacać przy oprocentowaniu 3% rocznie. Moje warunki oferty kredytowej są bardzo przejrzyste i proste bez protokołu. Proszę o kontakt, aby uzyskać więcej informacji.

    E-mail: simondurochefort@gmail.com

    OdpowiedzUsuń