poniedziałek, 30 listopada 2015

Wspomnień czas...

Witam,

udało się zdążyłam, jak zawszę na ostatnią chwilę :) Dosłownie przed chwilą skończyłam. Zamieszczam moją propozycję decoupage - lekcja 9 czyli transfer zdjęć :) Troszkę postarzyłam, pochlapałam i dodałam szablon :) Na breloczku umieściłam  moje kochane dziewczyny :) Całkiem przyjemna lekcja :) Jestem zadowolona z mojego wykonania :)

Przepraszam za kiepską jakość zdjęć , ale robiłam je wieczorem.




Jeszcze banerek 



Pozdrawiam,
Gosia

2 komentarze:

  1. Fajny breloczek - jedyny w swoim rodzaju i pełen wspomnień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu bardzo cie przepraszam, ale umknął mi gdzieś Twój post:(
    jestem mało teraz na blogu, ale to mnie nie tłumaczy.
    Kochana breloczek jest świetny, bardzo mi sie podoba, jest bardzo w moim stylu- postarzany i pożyteczny :D
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń